Voorwaarden
Voertuigverhuurcontract met chauffeur op lange termijn
Met :
ACC SPRL
Pierre Van Humbeekstraat 33
1080 Brussel
BTW : BE0844.506.546
hierna ‘ACC SPRL’
en :
Klantenvereniging met :
-Internationaal transportagentschap
-Maatschappij
-Professionele en privé-klant
gedefinieerd als de ‘KLANT’
INLEIDING :
1)Door te boeken op ons boekingsplatform aanvaardt de klant automatisch de voorwaarden van het contract en voor onbepaalde tijd. Geen handtekening tussen de verhuurder en de klant is nuttig om de aanvaarding van het contract te bevestigen, de klant kan het contract op elk moment beëindigen zonder compensatie en kennisgeving.
2)Na bevestiging van de reservering ontvangt de klant automatisch het bestelformulier met de boekingsinformatie. De bestelling bevat de achternaam, voornaam, voertuigtype, datum en tijd, ophalen en afleveren, klant-ID, telefoonnummer en prijs.
Voorwaarden
De volgende bepalingen en voorwaarden zijn van toepassing op alle boekingen die worden gedaan via onze Airports-Shuttles-Taxis.com website. We raden u aan deze voorwaarden aandachtig te lezen voordat u een reservering maakt.
1.DEFINITIES
De volgende definities zijn van toepassing en worden gebruikt in onze algemene voorwaarden:
“Bedrijf”, “wij”, “ons”, “onze” betekent ACC SPRL een bedrijf dat handelt volgens de geldende Belgische wetgeving en is geregistreerd bij het Handelsregister van Brussel, België, onder nummer BE08445065046.
“Klant”: de klant wijst de persoon aan die de reservering betaalt via onze website of applicatie.
“Passagiers”: Passagiers: alle passagiers, al dan niet bij naam genoemd, die deel uitmaken van de Boeking.
“Hoofdpassagier”: de primaire passagier is de persoon die het eerst wordt vermeld in de boeking.
“U” en “uw”, “de uwe” zijn voor u als klant synoniem. Dit omvat ook alle andere passagiers die zijn opgegeven op het moment van boeking.
“Het transportbedrijf” is het professionele bedrijf dat de transfer naar de luchthaven verzorgt voor de klant.
“Boeking”: boeking betekent de daadwerkelijke reservering gemaakt via onze website of onze aanvraag voor de overdracht.
“Transferservice” betekent elke service die wordt geleverd in verband met het vervoer van passagiers en door ons wordt geleverd, inclusief door ons geleverde diensten die betrekking hebben op het betreffende transport.
“Transfervoucher”, “Boekingsvoucher”, “Voucher”: dit is de bevestiging die u per e-mail ontvangt na een reservering.
“Overeenkomst” betekent elke gemaakte reservering en alle bepalingen en voorwaarden die van toepassing zijn op deze boeking.
“Voorwaarden”: de algemene voorwaarden die hier worden vermeld
“Website”, “Websites”: airport-shuttles-taxis.com
2.OVER ONS
Wij zijn verantwoordelijk voor transfers en transfers voor zowel groepen als individuen. Ons hoofdkantoor is Pierre Van Humbeekstraat 33, 1080 Brussel, België.
Onze transferdiensten zijn in overeenstemming met nationale wet- en regelgeving en om dit te doen, hebben we ook alle benodigde vergunningen en licenties. Om overdrachten naar behoren te laten verlopen, gebruiken we alleen professionele transferbedrijven die deze services aan individuen aanbieden of we fungeren als een bedrijf dat de mogelijkheid heeft om deze overdrachtdiensten aan te bieden.
ACC SPRL biedt vervoersdiensten aan voor individuen en groepen via de website.
Deze algemene voorwaarden moeten worden gelezen en begrepen door iedereen die een reservering op onze website wil maken, aangezien deze voorwaarden van toepassing zijn op elk contract. De persoon die de reservering maakt, verklaart automatisch dat hij / zij deze algemene voorwaarden heeft gelezen en geaccepteerd. De persoon die de reservering heeft gemaakt, geeft zowel zijn persoonlijke toestemming als de toestemming van de passagiers voor wie hij de wettelijke bevoegdheid heeft om dat te doen. Als u vragen hebt over deze voorwaarden, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Als u om welke reden dan ook deze voorwaarden niet kunt accepteren, verdient het de voorkeur dat u geen reserveringen maakt via onze transportservice.
3.ONLINE BOEKEN
De persoon die het boekingsproces voltooit, moet minstens 18 jaar oud zijn. Deze persoon is ook verantwoordelijk voor het invoeren van de juiste gegevens en voor het uitvoeren van de volledige betaling. Het online boekingsproces moet strikt worden gevolgd.
De sluiting van een contract met ACC SPRL vereist de administratieve verwerking van een bepaald aantal taken om onze transportdiensten correct uit te voeren.
De geldigheid van het contract geldt alleen als u een transportvoucher per e-mail hebt ontvangen. Als de gekochte services niet door het transportbedrijf kunnen worden geleverd, wordt de klant hiervan op de hoogte gesteld en wordt het totale bedrag teruggestort op de rekening van de klant. Na terugbetaling zijn wij niet langer aansprakelijk of aansprakelijk jegens de klant.
De erkenning van alle verzonden berichten is een verantwoordelijkheid van de klant. We verwachten dat je elke correspondentie herkent. Als dit niet het geval is, beschouwen we de gegevens op onze e-mailserver als een bewijs van kennisgeving.
Bevestiging van een betaling wordt niet als contractueel beschouwd.
De vouchers die u na betaling voor onze Overzendingsservices hebt ontvangen, moeten worden afgedrukt zodat ze aan de chauffeur kunnen worden getoond. Als de Hoofdpassagier de voucher niet kan presenteren op het moment van de Transferservice, kan de chauffeur de Vervoersdienst weigeren. Naast de voucher wordt van de hoofdpassagier verwacht dat hij een kopie van alle correspondentie afdrukt en deze meeneemt.
Zoals eerder vermeld, moet de persoon die de reservering maakt minstens 18 jaar oud zijn. Als dit niet het geval is, hebben wij het recht om de reservering op elk moment te annuleren. We adviseren de ouder of wettelijke voogd die op de hoogte is van de boeking van hun minderjarige om contact met ons op te nemen, zodat we de reservering onmiddellijk kunnen annuleren. Minderjarigen mogen onze vervoersdiensten ook niet gebruiken zonder toezicht van een volwassene.
4.BETALING VAN DE TRANSPORTDIENST
Voor betaling van Transportation Service zijn alle gangbare betaalmethoden beschikbaar, waaronder creditcards (American Express, MasterCard / Diners International, Visa), creditcards (Visa / Delta, Visa / Electron), bankoverschrijvingen en Paypal. Als u Paypal wenst te gebruiken, houd er dan rekening mee dat deze manier van betalen alleen mogelijk is voor grotere bedragen en dat in dit geval een toeslag in rekening wordt gebracht.
Onze tarieven zijn altijd van toepassing in euro’s. Als er tijdens de betaling of boeking een valutaomrekening plaatsvindt, is deze omzetting niet onze verantwoordelijkheid.
5.WIJZIGINGEN EN CORRECTIES
De boekingsbon bevat altijd de details van het afhaalpunt en de bestelling. Als de boekingsvoucher nog steeds onjuiste gegevens bevat, kunnen de wijzigingen alleen worden aangebracht en geïmplementeerd door een e-mail te sturen naar info@airports-shuttles-taxis.com. Wijzigingen moeten worden aangevraagd vóór de daadwerkelijke overdracht en zijn alleen geldig als het transportbedrijf ze correct heeft ontvangen en een officiële bevestiging van het transportbedrijf per e-mail is verzonden.
Als de wijziging van de gegevens gepaard gaat met extra kosten die noodzakelijk zijn, zijn deze kosten volledig de verantwoordelijkheid van de klant. Bij ACC SPRL kan een eerste verandering altijd gratis worden gemaakt. Voor elke aanvullende wijziging kunnen administratiekosten van 15 euro in rekening worden gebracht. Als de wijziging binnen 48 uur plaatsvindt, is restitutie niet nodig.
Wanneer het contract juridisch bindend is geworden, wordt de Klant verzocht om onze Klantenservice op de hoogte te stellen van eventuele fouten hierin, niet minder dan 48 uur vóór de overeenkomstige Transferservice. Als u ons minder dan 48 uur vóór de bijbehorende overboekingsservice heeft geïnformeerd, kunnen we het contract kosteloos annuleren.
6.ANNULERINGEN VAN DE KLANT
Annuleringen door de klant zijn alleen geldig als ze per e-mail zijn verzonden naar onze klantenservice via info@airports-shuttles-taxis.com. Annuleringen kunnen zowel voor een hele reservering als voor delen van de boeking worden gemaakt. .
Voor annuleringen die meer dan 48 uur vóór de daadwerkelijke overname plaatsvinden, is een volledige terugbetaling van de betreffende reservering van toepassing. Voor annuleringen die minder dan 24 uur vóór de effectieve aanname plaatsvinden, zal geen compensatie worden betaald. Na de annulering ontvangt u per e-mail een officiële annuleringsbevestiging van onze transportonderneming.
7.WIJZIGINGEN EN ANNULERINGEN DOOR DE TRANSPORTMAATSCHAPPIJ
In uitzonderlijke omstandigheden kan het zijn dat de Transportation Corporation wijzigingen aanbrengt in de Transportation Service of de Transportation Service annuleert. In dit geval informeert het transportbedrijf de klant altijd zo snel mogelijk.
We proberen altijd aan de eisen en wensen van onze klanten te voldoen, maar in uitzonderlijke gevallen kan het nodig zijn om een grotere auto of een groter aantal auto’s te gebruiken. Als het voertuig in kwestie in een lagere categorie valt dan het voertuig dat u hebt geboekt, wordt het verschil in tarief terugbetaald aan de klant.
In zeer uitzonderlijke gevallen wordt de reservering geannuleerd. In geval van annulering van een reservering, zal het totale bedrag aan de klant worden terugbetaald. Na terugbetaling van het bedrag neemt de transportonderneming geen enkele aansprakelijkheid meer. Als transportbedrijf zullen we ons best doen om u te helpen door bijvoorbeeld alternatieven voor het boeken aan te bieden.
9.GEBRUIK VAN KINDZETELS
Voor kinderzitjes zijn nationale en internationale regels van toepassing, die van land tot land kunnen verschillen. Als transportbedrijf respecteren we echter alle regels die van toepassing zijn op onze auto’s in overeenstemming met de wetgeving. Wanneer u een privétransfer boekt, vragen we de klant altijd om een stoelverhoger of een kinderzitje te gebruiken voor kinderen jonger dan 12 jaar of minder dan 135 cm. Als transportbedrijf hechten we veel belang aan veiligheid en als klant kunt u bij de meeste boekingen kiezen voor kinderzitjes of babyzitjes.
Het is de verantwoordelijkheid van de hoofdpassagier om te controleren of de gebruikte kinderzitjes aan de vereisten voldoen en of de kinderzitjes correct zijn gebruikt en geïnstalleerd. Als transportbedrijf zijn wij niet verantwoordelijk voor het gebruik, de inspectie of de installatie van het betreffende kinderzitje.
Het gebruik van een persoonlijke stoelverhoger of een persoonlijke babyzitje is mogelijk, maar moet worden overgemaakt aan het transportbedrijf. Op deze manier kunnen we als transportbedrijf ervoor zorgen dat het gebruikte voertuig plaats biedt aan de stoelverhoger of -stoel. Als u uw eigen stoelverhoger of kinderzitje mee wilt nemen en wilt reizen met een privétransfer, moet u ons dit van tevoren meedelen. Op deze manier kunnen we controleren of het door de transportfirma ter beschikking gestelde voertuig geschikt is voor het kinderzitje. Groepsdiensten worden over het algemeen aangeboden per minibus of bus en het is niet mogelijk om een kinderzitje in deze voertuigen te gebruiken.
Als transportbedrijf doen we er altijd alles aan om de kinderzitjes te leveren die tijdens de boeking zijn aangevraagd. In uitzonderlijke gevallen kan het gebeuren dat het kinderzitje niet kan worden geleverd. Als op het moment van boeken een toeslag voor het kinderzitje in rekening is gebracht, wordt deze vergoeding uiteraard terugbetaald. Als er geen kinderzitje is, kunnen kinderen vanaf 3 jaar onze Transportservice nog steeds gebruiken als ze de veiligheidsgordel voor volwassenen dragen. Kinderen jonger dan 3 jaar oud kunnen onze Child Seatless Transportation Service ook gebruiken als ze achter in de auto zitten.
10.PRIJZEN VOOR KINDEREN
Kinderen en baby’s moeten tijdens het reserveren als normale passagiers worden beschouwd. Dit is de reden waarom ze tijdens het boeken als volledige passagiers moeten worden geregistreerd en dat het toepasselijke tarief ook in rekening wordt gebracht.
11.TRANSPORTEREN VAN PASSAGIERS MET FYSIEKE BEPERKING OF PASSAGIERS MET ROLSTOEL
Passagiers met een fysieke beperking of passagiers met een rolstoel die onze transportservice gebruiken, moeten dit vooraf aan ons transportbedrijf melden. We zijn niet gespecialiseerd in het vervoer van deze klanten, maar doen er alles aan om ze op de juiste manier te vervoeren. Het is belangrijk dat deze klanten het voertuig zelfstandig kunnen binnenkomen en verlaten of met de hulp van andere passagiers. Wanneer we rolstoelen vervoeren, kunnen we alleen opvouwbare rolstoelen vervoeren. Voorlopig kunnen we het gebruik van het voertuig voor deze klanten echter niet garanderen.
12.AANVULLENDE AANVULLENDE INTERMEDIAIRE STOPPEN
In sommige gevallen is het een klantwens om een tussenstop te maken bij het gebruik van onze transportservice, bijvoorbeeld om extra mensen mee te nemen. Deze extra haltes kunnen en moeten worden aangegeven wanneer u online boekt. In dit geval is het belangrijk dat de eindbestemming voor alle passagiers hetzelfde is. Bovendien mag de duur van een tussenstop maximaal 5 minuten bedragen.
13.REISVERZEKERING
Als transportbedrijf adviseren wij onze klanten altijd een aangepaste reisverzekering af te sluiten. Zorg er altijd voor dat de reisverzekering aan uw behoeften voldoet. Druk altijd de reisverzekering af en neem deze altijd mee tijdens de reis. We adviseren altijd een reisverzekering af te sluiten, zodat u onder alle omstandigheden voldoende dekking hebt en u geen onvoorziene kosten ondervindt.
14.ONZE VERANTWOORDELIJKHEID
In geval van niet-naleving van deze Algemene Voorwaarden, zijn wij niet als enige aansprakelijk voor transporten voor verlies of schade die verband houden met onze nalatigheid van deze Voorwaarden op basis van bewijs. Verliezen of schadevergoedingen waarvoor wij verantwoordelijk zijn, mogen niet hoger zijn dan het bedrag dat u voor de overdracht hebt betaald. Wij zijn op geen enkele manier verantwoordelijk voor zogenaamde gevolgschade of verliezen die onverwacht zijn opgetreden. Wij zijn ook niet verantwoordelijk voor enige verstoring die niet direct verband houdt met onze diensten. Wij zijn van mening, maar zijn niet beperkt tot, ongevallen, administratieve vereisten, overmacht en wettelijke beperkingen.
Voor elk incident dat zich voordoet tijdens de levering van onze transportservice, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld als er geen onachtzaamheid van onze kant kan worden vastgesteld. Incidenten omvatten, maar zijn niet beperkt tot, ziekte, overlijden of enig lichamelijk letsel.
Er is aansprakelijkheid van onze kant indien het incident zich voordoet als gevolg van nalatigheid van onze kant dat, bijvoorbeeld, de Vervoersdienst niet is afgeleverd zoals overeengekomen en gespecificeerd in de reservering en het Contract dat u met ons hebt gesloten. Als dit het geval is, is het echter de verantwoordelijkheid van de Cliënt om te bewijzen met het noodzakelijke bewijs dat we gefaald hebben in onze diensten en dat we door deze nalatigheid het incident hebben veroorzaakt of vergemakkelijkt, zoals overlijden of lichamelijk letsel. Alleen dan kan een claim tegen ons als transportbedrijf worden ingediend.
Wij zijn als enige verantwoordelijk voor de acties van onze werknemers en transportbedrijven die voor ons werken als ze voor onze Transportation Service werken wanneer ze dit deden of als ze werk verrichtten namens ons transportbedrijf.
In het geval van overlijden of persoonlijk letsel als gevolg van onze nalatigheid, zal niets in deze Algemene voorwaarden onze aansprakelijkheid beperken of uitsluiten. Dit geldt ook voor alle andere rechten die u als klant wettelijk bezit overeenkomstig de toepasselijke wetgeving.
Er kan geen sprake zijn van aansprakelijkheid als de betreffende klant een nieuwe of andere service bij het transportbedrijf heeft afgesloten.
We proberen de juistheid van onze website dag in dag uit te garanderen. Wij kunnen echter niet verantwoordelijk worden gehouden voor de 100% nauwkeurigheid en betrouwbaarheid van de inhoud van onze website. Onvoorziene omstandigheden zoals virussen kunnen bijvoorbeeld deze nauwkeurigheid beïnvloeden. In deze gevallen zullen we ons uiterste best doen om de inhoud zo snel mogelijk te corrigeren waar nodig. Onvoorziene omstandigheden die resulteren in veranderingen in de prijs van onze diensten stellen ons in staat om een contract met een klant te beëindigen zonder de klant hiervoor te vergoeden.
15.OVERMACHT
In geval van overmacht zijn wij niet verantwoordelijk voor de betaling van een vergoeding voor diensten die wij leveren als een transportbedrijf en die vanwege dergelijke overmacht niet of niet volledig kunnen worden verleend. Gevallen van overmacht of andere die niet onder onze rechterlijke macht vallen, omvatten, maar zijn niet beperkt tot, ziekte, oorlog of gevaar van oorlog, burgeroorlog en oproer, aanvallen, sabotage, stroomuitval, overstromingen, aardbevingen, branden, beroepen, stakingen, uitsluiting van werknemers, wijziging van overheidsmaatregelen, transportproblemen en andere verstoringen in ons bedrijf.
16.CONTACT
Gasten die de reserveringsgegevens willen wijzigen, moeten per e-mail contact met ons opnemen.
Mocht er sprake zijn van onvermijdelijke wijzigingen in het contract dat u bij ons hebt, dan zullen wij deze onmiddellijk naar u verzenden via het e-mailadres dat in de boeking is vermeld. Deze e-mail dient als bewijs van aangifte van deze wijzigingen. Dezelfde regels zijn van toepassing op alle andere informatie die per e-mail wordt verzonden. Het is daarom van cruciaal belang dat het opgegeven e-mailadres correct en betrouwbaar is, zodat u alle informatie correct ontvangt. Daarnaast is het essentieel dat u alle informatie die u van ons ontvangt, leest en begrijpt.
Als uw vlucht vertraagd is of als de vlucht wordt omgeleid naar een andere luchthaven, zal de transportmaatschappij zijn best doen om uw overdracht op het nieuwe tijdstip in te plannen. De noodzakelijke beschikbaarheid van transport moet echter mogelijk zijn. Als deze beschikbaarheid niet mogelijk is, betalen we het volledige bedrag terug. Deze maatregelen vallen onder de algemene voorwaarden zoals gespecificeerd door de IATA.
Als u om enige reden niet aanwezig bent of niet op tijd op het afgesproken tijdstip op de afgesproken ophaallocatie zoals aangegeven op uw voucher, zal onze klantenservice proberen contact met u op te nemen via de mobiele telefoon die u bij het reserveren heeft opgegeven.
Als onze klantenservice u niet kan bereiken via het mobiele nummer dat u bij de boeking hebt opgegeven, omdat het nummer onjuist is, er geen netwerk beschikbaar is of als voicemail is geconfigureerd, vervallen al onze verplichtingen jegens u als klant en zijn er dus geen bedragen terugbetaald al betaald.
17.TRANSPORTDIENSTEN
De categorie Transportdiensten omvat verschillende vormen van transport die we kunnen uitvoeren in samenwerking met transportbedrijven. De transportdiensten binnen ons aanbod zijn gedeelde transfers, pendeldiensten en privétransfers.
We kunnen de route naar of van de gekozen bestemming niet garanderen. Op onze website wordt een Google-reisroute weergegeven, maar deze is louter informatief en kan verschillen van de werkelijke route van het transport. We proberen altijd punctueel te zijn, maar we kunnen niet garanderen dat we 100% op het juiste moment zijn.
In sommige gevallen kan de klant de bestuurder van het transportbedrijf niet onmiddellijk vinden. In dit geval is het de verantwoordelijkheid van de klant om contact op te nemen met onze klantenservice via het nummer dat op de voucher staat vermeld. Als in dit geval geen contact wordt gelegd met onze klantenservice, vervallen onze verplichtingen jegens U en wordt er ook geen restitutie van het reeds betaalde bedrag voor de transportservice verleend. In het geval dat de bestuurder van de transportonderneming u niet kan vinden, zal onze klantenservice proberen contact op te nemen met de klant via het nummer dat tijdens de registratie online is aangegeven. Als klant is het uw verantwoordelijkheid om beschikbaar te zijn op dit mobiele nummer. Deze beschikbaarheid is al van toepassing vóór de daadwerkelijke overname, bijvoorbeeld tijdens het wachten op bagage of tijdens douanecontrole. Als we u niet kunnen bereiken op dit mobiele nummer, kunnen we uw transport niet garanderen en vervallen onze verplichtingen jegens u zonder mogelijkheid tot restitutie van het reeds betaalde bedrag. Als u niet wordt opgehaald op het vliegveld, moeten we uw oproep binnen tien minuten na uw geplande ophaaltijd ontvangen. Alle oproepen die onze klantenservice bereiken, worden bewaard door een extern bedrijf, zodat ze kunnen worden gebruikt als bewijs in geval van geschillen. In deze gevallen worden deze opgeslagen gegevens daarom als legitiem bewijs beschouwd. Als onze transferdiensten niet worden gebruikt, kan hier geen terugbetaling plaatsvinden zonder voorafgaande kennisgeving en goedkeuring door ons. Dit geldt ook voor het gebruik van alternatieve vervoersdiensten. Als een andere goedgekeurde transportmethode wordt gebruikt, wordt de vergoeding alleen terugbetaald als de klant een geldig betalingsbewijs kan overleggen. Geen restitutie kan worden gemaakt zonder bewijs.
Verificatie van de uren van zorg is uw verantwoordelijkheid. Je bent ook verantwoordelijk voor het aanwezig zijn op het afgesproken tijdstip en het is ook jouw verantwoordelijkheid om op tijd aanwezig te zijn bij het inchecken op de luchthaven of het treinstation, bijvoorbeeld. Voor luchthavens minimaal 2 tot 3 uur eerder op luchthavens en stations 30 minuten voor vertrek.
We proberen onze klanten altijd zo dicht mogelijk bij de overeengekomen eindbestemming te krijgen. Als onvoorziene omstandigheden zoals afwijkingen, wegwerkzaamheden, ongevallen, enz. Dit onmogelijk maken, zal de transportonderneming, met uw toestemming en op uw verzoek, een alternatieve route nemen om de eindbestemming te bereiken. Eventuele extra kosten hiervoor worden bij de klant in rekening gebracht.
De dekking van de aansprakelijkheidsverzekering van de Vervoersmaatschappij of van derden waarop de Vervoersmaatschappij van toepassing is, dekt alle gevraagde overdrachtdiensten.
Als dit uitdrukkelijk wordt gevraagd, doen we er altijd alles aan om een klant via sms op de hoogte te stellen. Voor het afleveren van sms-berichten zijn we bijvoorbeeld afhankelijk van het netwerk. Als een sms de klant niet bereikt of als een sms wordt vertraagd, is het aan de klant om de gegevens te gebruiken die per e-mail zijn verzonden of beschikbaar zijn in het menu ‘Mijn boeking’ van onze site.
18.BAGAGE
Voor elk van onze vervoersdiensten mag elke passagier een toegestane hoeveelheid bagage van 1 tas of koffer per persoon meenemen, met een gecombineerde maximale grootte van 158 cm (lengte + breedte + hoogte) en handbagage zoals tassen. hand en kleine tassen. Het is belangrijk dat elk stuk bagage een label heeft waarop niet alleen de naam maar ook het bestemmingsadres van de eigenaar wordt vermeld. Bagage die niet is voorzien van deze informatie valt niet onder onze verantwoordelijkheid in geval van verlies tijdens de overdracht.
Onze voertuigen die voor de transportservice worden gebruikt, hebben de standaardruimte die per stoel in de auto nodig is om ten minste 1 tas of koffer te vervoeren met een gecombineerde maximale grootte van 158 cm (lengte + breedte + hoogte) per stuk. Het is essentieel dat alle bagage, met uitzondering van kleine bagage die tussen de benen van de passagier kan worden geplaatst, tijdens het boeken wordt vermeld. Als bepaalde bagage op het moment van boeken niet is aangegeven en daarom is de transportonderneming verplicht om extra voertuigen te gebruiken, dan worden deze kosten aan de klant gefactureerd.
Door een contract aan te gaan met ons transportbedrijf en deze algemene voorwaarden te accepteren, stemt u stilzwijgend ermee in om geen items in uw bagage of op uw lichaam mee te nemen die in strijd zijn met de regels en wetten van de landen waar uw overdracht plaatsvindt. vindt plaats. Dergelijke objecten omvatten, maar zijn niet beperkt tot, bijvoorbeeld vuurwapens of voorwerpen die anderen kunnen beschadigen en hen kunnen verwonden. Naast deze schadelijke objecten, is het transport van objecten van uitzonderlijke omvang of gewicht of uiterst bederfelijke of breekbare objecten niet toegestaan. Dieren, met uitzondering van geleidehonden, zijn ook niet toegestaan in onze voertuigen.
Uw bagage of goederen zijn geheel uw verantwoordelijkheid. In het geval van schade of verlies van uw eigendom tijdens transport, wijzen wij elke aansprakelijkheid in dit verband af. We raden u daarom aan om vooraf de nodige verzekeringen af te sluiten, zodat het verlies of de schade door deze verzekeringen wordt gedekt.
19.VERANTWOORDELIJKHEID VAN DE KLANT
Iedereen die een contract met ons aangaat, verklaart stilzwijgend dat hij meerderjarig is geworden en de mentale capaciteit heeft om deze voorwaarden te lezen en te begrijpen en om alle vormen van aansprakelijkheid met betrekking tot deze Overeenkomst voor de doeleinden van deze Overeenkomst te aanvaarden. Klant. Op deze manier verklaart u dat u op de hoogte bent van en akkoord gaat met alle voorwaarden en gegevens die in dit contract worden genoemd en beschreven. Alle betaalmiddelen die u wilt gebruiken, behoren u als klant toe en daarom gaan wij er ook van uit dat u over voldoende financiële middelen beschikt om de kosten van onze diensten te dekken. Bovendien verklaart u door een contract met ons te ondertekenen dat u ons zo snel mogelijk zult informeren in het geval dat een wijziging van gegevens noodzakelijk is.
Alle gekochte services staan ook aangegeven op de voucher die u per e-mail ontvangt. De klant neemt de verantwoordelijkheid op zich voor de juistheid van de point of care en de gegevens van de eindbestemming. De klant neemt de verantwoordelijkheid voor het afdrukken van de voucher en het verzenden van de gegevens op de voucher voor verder onderzoek. Bij afwezigheid van of in geval van fouten in de gegevens, is de Klant verantwoordelijk voor het zo snel mogelijk doorsturen van deze bevindingen naar onze Klantenservice, zodat deze de wijzigingen kan aanbrengen. Bij het maken van een online reservering is het essentieel dat de velden met een asterisk (*) altijd correct zijn ingevuld. Onmogelijke boekingen kunnen in geen geval worden gemaakt en wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor hen. Er is ook geen restitutie voor deze reserveringen.
Als passagier is het uw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat u over alle benodigde documenten beschikt om de nationale grenzen te overschrijden. Als de benodigde documenten niet aanwezig zijn, zijn wij niet verantwoordelijk voor het niet-bestaan van deze documenten of voor eventuele extra kosten in verband met het niet hebben van deze documenten of met betrekking tot het feit dat u de grens niet kunt overschrijden omdat u geen rekening hebt gehouden met de toepasselijke wetgeving en administratieve en wettelijke regels van het land in kwestie. De voucher die u per e-mail hebt ontvangen, is geenszins een geldig visum om bepaalde landen te betreden.
Als om welke reden dan ook een boete of borgsom moet worden betaald aan de autoriteiten van een ander land omdat bepaalde wetten of reisvoorschriften niet door u als klant zijn nageleefd, worden de eventuele kosten van deze boete of deze aanbetaling in rekening gebracht. In dit geval is de Klant verantwoordelijk voor de terugbetaling van alle kosten en behouden wij ons het recht voor om het reeds betaalde bedrag als zekerheid te behouden tot er overeenstemming is bereikt tussen de Vervoersmaatschappij en de Klant om de boete of aanbetaling te betalen.
We behouden ons ook het recht voor om, door deze Overeenkomst te ondertekenen, uw toestemming te geven om de kosten voor het opschonen of repareren van schade aan het Voertuig op te laden via uw Creditcard of Betaalkaart. Dit geldt ook voor gevallen die niet meer aanwezig zijn nadat u het voertuig hebt verlaten.
We behouden ons ook het recht voor om u als klant te weigeren als we in het verleden extreme of herhaalde problemen met u of uw passagiers hebben gehad.
20.RECHT OP TOEGANG / GEDRAG VAN DE GEBRUIKER
Elke klant die een contract sluit met onze transportonderneming, verleent ons stilzwijgend het recht om toegang tot onze voertuigen te weigeren aan bepaalde personen als de bestuurder van het voertuig vaststelt dat de persoon in kwestie onder invloed is van drugs of alcohol of dat de persoon in kwestie vraag is of kan een gevaar worden voor de persoon, de bestuurder van het voertuig of andere passagiers.
Bovendien is het gebruik van alcoholische dranken en / of het gebruik van drugs en verdovende middelen verboden in al onze voertuigen. Roken en eten zijn ook verboden in onze voertuigen.
21.BEHANDELING VAN KLACHTEN
Het kan altijd gebeuren dat onze aangeboden diensten niet aan uw verwachtingen voldoen. In dit geval adviseren we onze klanten altijd zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice, zodat de claim onmiddellijk kan worden afgehandeld, bij voorkeur op het moment of kort nadat de claim heeft plaatsgevonden. We kunnen geen claims verwerken die worden gemeld aan onze klantenservice nadat de feitelijke overdrachtservice heeft plaatsgevonden, omdat we in dit geval de klacht niet meer kunnen corrigeren of de klacht anderszins kunnen oplossen. Een klacht kan altijd worden ingediend via de contactgegevens op de voucher voor uw transferservice.
Claims die per e-mail worden ingediend, moeten binnen 28 dagen na uw terugkomstdatum worden ingediend. Klachten over onze klantenservice of problemen met betrekking tot onze online boeking kunnen via hetzelfde e-mailadres worden gemeld.
22.TALEN VAN ONZE WEBSITE
We zijn verheugd aan te kondigen dat onze website beschikbaar is in verschillende talen. We werken ook aan een systematische uitbreiding van het aantal talen, zodat we u op de juiste manier van dienst kunnen zijn. Onze klantenservice en e-mailservice zijn momenteel beschikbaar in het Engels en het Nederlands, maar we proberen zoveel mogelijk in de taal van de klant te communiceren. In geval van geschillen of onzekerheden is het echter de communicatie in het Frans die altijd de moeite waard zal zijn als de definitieve versie.
23.INTELLECTUELE EIGENDOMSRECHTEN
De auteursrechten, handelsmerken en andere intellectuele eigendomsrechten van onze website en ons bedrijf zijn strikt gerelateerd aan het bedrijf en genieten de bescherming die van toepassing is op de bescherming van intellectueel eigendom door nationale wet- en regelgeving en internationaal.
De inhoud van onze website mag alleen worden gebruikt voor het boeken van overschrijvingen met betrekking tot ons transportbedrijf. Zonder uitdrukkelijke toestemming is het op elk moment verboden deze inhoud geheel of gedeeltelijk te publiceren, dupliceren of te gebruiken en weer te geven. Het is daarom ten strengste verboden om de inhoud van onze website of onze website voor enig doel illegaal te gebruiken.
De volledige inhoud van deze site is eigendom van ACC SPRL en wordt beschermd door toepasselijke nationale en internationale industriële en intellectuele eigendomsrechten. Alleen met de uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Airports-Shuttles-Taxis.com mag de inhoud van de website en de databases en andere elementen met betrekking tot de site door derden worden gebruikt voor commerciële doeleinden. Elk ander gebruik is verboden en strafbaar.
Verboden omvatten maar zijn niet beperkt tot:
De doorverkoop van de diensten die via een andere website op de site worden aangeboden of de illegale verspreiding van de inhoud van de site voor commerciële doeleinden als een doelstelling. Deze omvatten onder andere web-tracking-technieken die worden gebruikt om illegale toegang te krijgen tot de inhoud van een website.
Andere illegale activiteiten zoals “deeplinking” en “framing” en / of de illegale exploitatie van alle genoemde inhoud en alle zaken gerelateerd aan MyPrivateDriver.be
24.WETGEVING EN JURISDICTIE
Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing naar Belgisch recht.
Het contract tussen u en het bedrijf als klant wordt beheerst door de toepasselijke Belgische en internationale wetgeving.
Elk geschil valt onder de jurisdictie van en zal worden aangevochten bij de Belgische rechtbanken.
De ongeldigheid of niet-afdwingbaarheid van enige bepaling in deze Algemene voorwaarden heeft geen invloed op de geldigheid of afdwingbaarheid van enige andere bepaling in deze Algemene voorwaarden, die geldig blijft.
Update 19/12/2018