FAQs
Q: Welke gebieden heb je?
Europa
Q: Zijn uw prijzen per auto of per persoon?
Auto
Q: Hoe weet ik dat mijn boeking is geaccepteerd?
U ontvangt binnen twee uur een bevestigingsmail.
Q: Wat als ik mijn stuurprogramma niet kan vinden?
Het ontmoetingspunt wordt aangegeven op het bestelformulier.
U ontvangt ook informatie over de chauffeur en zijn telefoonnummer.
In geval van nood is het noodzakelijk om contact op te nemen met de nummers op het bestelformulier.
Q: Wat als ik wil annuleren en een terugbetaling wil?
U hebt recht op een terugbetaling als u 24 uur voor de ophaaltijd annuleert.
Q: Worden er extra kosten in rekening gebracht als mijn vlucht vertraging heeft?
Nee. Maar de maximale vertragingstijd die wordt geaccepteerd is 3 uur. Daarna kan de coureur de race annuleren en kan er geen terugbetaling plaatsvinden.
Q: Wat als ik mijn vlucht mis?
De race wordt geannuleerd zonder compensatie.
Q: Hoe vroeg moet ik boeken?
U kunt tot 4 uur tevoren boeken. Wij adviseren u echter om zo snel mogelijk te boeken.
Q: Wat gebeurt er als ik mijn bagage verlies?
Wanneer u ontdekt dat uw bagage verloren is gegaan, moet u ons zo snel mogelijk informeren door de chauffeur te bellen of ons telefoonnummer in de bevestigingsemail te vermelden.
We informeren u dat het eerste uur wachten vrij is van de landing van uw vliegtuig.
Na 1 uur wachten kan de chauffeur u 7,50 EUR per 15 minuten extra wachten in rekening brengen.
Q: Hoe lang zal de chauffeur op me wachten?
Als u een transfer vanaf de luchthaven hebt geboekt, arriveert de chauffeur 15 minuten na de landing en wacht maximaal 60 minuten.
In het geval van een overstap van een station is de maximale wachttijd 15 minuten na de aankomst van de trein.
Als u tijdens deze beperkte tijd geen contact opneemt met de chauffeur of zijn oproep niet beantwoordt, kan de bestuurder zonder te wachten vertrekken. De overdracht wordt als gemaakt beschouwd en uw creditcard wordt in rekening gebracht of er wordt een factuur naar u verzonden. overdrachtskosten.
Het wachten is 7,50 euro / ¼ uur begonnen, plus mogelijke parkeerprijzen.
Zijn inbegrepen in de prijs het eerste uur parkeren. Bij overschrijding van het tweede uur wordt € 5 in rekening gebracht.
Supplementen moeten ter plaatse aan de bestuurder worden betaald.
Q: Welke soorten voertuigen worden gebruikt voor transfers?
Voor elke overdracht houden we rekening met de behoeften van onze klanten en gebruiken we geschikte auto’s of minibussen.
Voor elke overdracht gebruiken we, naast uw vereisten, het juiste voertuig voor het aantal passagiers en bagage. Groepen kunnen worden onderverdeeld in verschillende voertuigen.
Alle voertuigen zijn voorzien van airconditioning.
Q: Zijn dieren toegestaan?
Huisdieren kunnen alleen in een transportkooi vervoerd worden, als ze veiligheid en comfort bieden, met de nodige documenten (bijvoorbeeld: huisdierenpaspoort).
Het transport van dieren die niet op de knieën zitten is niet gratis. (De prijs is meestal 1 extra passagier)
Laat het ons weten wanneer u de reservering maakt. Hulp en blinde honden worden gratis vervoerd.